Astrology in Urdu Capricorn Jadi Star 2018
بُرج جدی (Capricorn)
تاریخ پیدائش: 22 دسمبر تا 20 جنوری
آپ کا مہینہ کیسا گزرے گا؟

آپ کی سب سے بڑی کمزوری کیا ہے؟بیٹھ کر سوچیں۔اِس کی وجوہات جانیں اور مناسب منصوبہ بندی کر کے اس کمزوری سے جان چھڑا ئیں۔آخر کب تک آپ اس کمزوری کی وجہ سے نقصان اُٹھاتے رہیں گے۔پلاننگ،محنت اور صبر کے ذریعے آپ اپنی بڑی سے بڑی کمزوری کو دور کر سکتے ہیں۔
اگر کوئی شخص آپ کے کندھے پر بندوق رکھ کر چلانا چاہےتو اسے اپنا کندھا استعمال کرنے کی اجازت مت دیں۔کیونکہ اُس کا مقصد تو پورا ہو جائے گا مگربعد میں آپ کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔ہو سکتا ہے کہ بعد میں اُن دونوں کی آپس میں صلح ہو جائے،مگر آپ تو اپنے تعلقات خراب کر بیٹھے۔ایسے معاملات میں محتاط رہنا اچھا ہوتا ہے۔
دوسروں کی تنقید کو زیادہ اہمیت نہ دیں۔دوسرے آپ کو اتنا نہیں جانتے جتنا آپ خود کو جانتے ہیں۔آپ اپنی خوبیوں اور خامیوں سے اچھی طرح واقف ہیں۔اپنی حوصلہ افزائی خود کریں،اچھے کاموں پر اپنے آپ کو شاباش دیں۔ہاں جہاں آپ کو اصلاح کی ضرورت ہے،وہاں اپنے ضمیر کی آواز کو مت دبائیں۔
وقت یونہی کھڑا نہیں رہے گا۔زندگی ایک سفر کا نام ہے،جو آپ کو کہیں نہ کہیں لے کر ہی جائے گا۔اگر آپ اپنی مرضی کی منزل تک پہنچنا چاہتے ہیں توباقاعدگی سے محنت کو اپنا معمول بنا لیں۔کامیاب ہونے کا سب سے بہترین فارمولا یہ ہے کہ آپ جب بھی ناکام ہوں،صرف ایک بار مزید کوشش کر لیں۔شکست آپ کو صرف اُس وقت ہو گی،جب آپ کوشش چھوڑ دیں گے۔
ہر دن میں 1440 منٹ ہوتے ہیں،گویا قدرت ہر روز آپ کو 1440 ڈالرزدیتی ہے،یہ آپ کے عمل پر منحصر ہے کہ آپ ان میں سے کتنے ڈالر زضائع کر دیتے ہیں اور کتنے ڈالرزکسی مفید کام میں استعمال کرتے ہیں۔قدرت وقفے وقفے سے حساب لیتی رہتی ہے۔
کسی غلطی کی صورت میں اپنی ذاتی انا کو ایک طرف رکھ کرمتاثرہ فریق سے معافی مانگ لیں، اس کے دوررس نتائج نکلیں گے۔
دوسروں کی مدد کریں،قدرت آپکی بھی مدد کرے گی۔یہ لازمی نہیں کہ کوئی آپ کو مدد کے لئے پکارے،بلکہ آپ کی آنکھیں ایسے موقعوں کی تلاش میں رہنی چاہیں کہ کسی کو مدد کی ضرورت تو نہیں ہے۔