بُرج اسد کی مشہور شخصیات
اشفاق احمد
اشفاق احمد پاکستان کے نامور افسانہ نگار، ڈرامہ نگار اور نثر نگار ہیں۔ ادب کی دنیا میں انکی خدمات قابل ستائش ہیں۔ انکی تحریریں بھٹکے ہوئے انسانوں کیلئے بھی راہ راست کا سبب ہیں۔ انکے ڈرامے اور ناول ریڈیو اور ٹی وی دونو ں ہی کی زینت بنے ہیں۔ ہجرت کے بعد پاکستان آگئے۔ ہجرت کے دوران اشفاق صاحب اعلان کرنے کا کام کرتے تھے اور اسی وجہ سے انھیں ریڈیو آزاد کشمیر میں نوکری دے دی گئی۔ انکی آواز اتنی اچھی تھی کہ لوگ بڑے شوق سے سنتے تھے۔
گورنمنٹ کالج لاہور میں اردو لٹریچر پڑھا۔ کالج میں بانو قدسیہ انکی کلاس فیلو تھی اور وہیں اشفاق صاحب نے فیصلہ کر لیا کہ عمر بھر کے ساتھ کیلئے بانو ہی چاہیئے۔ بانو بھی کہانیاں لکھتی تھی اور یہ بھی، دونوں کی جوڑی ایک دم فٹ تھی۔ اشفاق صاحب کو بانو کا دل جیتنے کیلئے کئی جتن کرنے پڑے، کیونکہ بانو عام لڑکیوں جیسی تو تھی نہیں۔
انہوں نے روم جا کروہاں کی یونیورسٹی میں بھی اردو پڑھائی۔ اٹلی میں اردو نیوز کاسٹر کی خدمات بھی انجام دیں۔ انکی خدمات کی وجہ سے ستارہ امتیاز سے بھی نوازا گیا۔ اشفاق احمد اب دنیا میں نہیں رہے، مگر ان کی تحریریں نوجوان نسل کیلئے آج بھی سبق آموز ہیں۔
تاریخ پیدائش اور بُرج
تاریخ پیدائش: 22 اگست 1925ء۔ مقام: برٹش انڈیا
آئیے ذرا اشفاق احمد کی تاریخ پیدائش پر غور کرتے ہیں اور ان کی شخصیت کا حال جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔
برج اسد کے لوگوں میں عام لوگوں سے زیادہ ہنر پائے جاتے ہیں یہ اپنی ذات کو جانچنے میں کمال رکھتے ہیں۔ انکا وقار ہر کام میں نظر آتا ہے جس کام میں ہاتھ ڈالتے ہیں اسے سونا کر دیتے ہیں۔ لیکن بس انکی تیزی انکے لیے پریشانیوں کا باعث بنتی ہے۔ اگر یہ جلد بازی چھوڑ دیں تو کیا ہی بات ہے۔
اشفاق ا حمد میں یہ تمام عادات نمایاں ہیں۔

 
 
مشہور اسد شخصیات کے متعلق دلچسپ حقائق
نپولین
جارج برنارڈشا
راجر فیڈرر
ملنڈا بل گیٹس
نیل آرمسٹرانگ
مشہور اسد شخصیات کے متعلق دلچسپ حقائق
جارج برنارڈشا
نپولین
راجر فیڈرر
ملنڈا بل گیٹس
نیل آرمسٹرانگ


 
 
 
ہوم پیج دیگر منتخب آرٹیکلز

علی ظفر کا بُرج
پاکستان کے چوٹی کے پاپ سنگر جن کے گانوں پر بچہ بچہ تھرک چکا ہےوہ علی ظفر ہی ہیں۔ لاہور میں پیدا ہوئے۔ پورا نام علی محمد ظفر ہے۔ علی کے والدین پنجاب یونیورسٹی میں پروفیسرز ہیں۔ علی ایک قابل سنگرہونے کیساتھ ساتھ ایکٹنگ اور پینٹنگ میں بھی اپنا لوہا منوا چکے ہیں۔ بڑی چھوٹی عمر میں گانا شروع کیا اور آہستہ آہستہ بولی وڈ اور ہولی وڈ تک جا پہنچے۔ علی نے نیشنل کالج آف آرٹس لاہور سے فائن آرٹس میں ڈگری حاصل کی ہے جسکی وجہ سے بہت اچھی پینٹنگز بلکہ پورٹرے بھی 20 منٹ میں بنا لیتے ہیں۔ یونہی پورٹرے بناتے ہوئے انکی ملاقات عائشہ فضلی سے ہوئی اور دونوں ایک دوسرے کی محبت میں ایسے گرفتارہوئے کہ2009 ء میں شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔ ان کا ایک بیٹا اور ایک بیٹی ہے۔ عائشہ فضلی انڈین ایکٹر عامر خان کی دور کی رشتہ دار ہیں۔
علی بلاشبہ بہت ہینڈسم اور خوبرو نوجوان ہیں، تبھی انھیں ایشیاء کے دوسرے خوبصورت آدمی ہونے کےاعزاز سے بھی نوازا گیا۔ علی کو نہ صرف پاکستان بلکہ انڈیا میں بھی بہت پسند کیا جاتا ہے۔ گوگل پر ا نڈیا میں سرچ ہونے والے یہ تیسرے گلوکار ہیں، انکی فین فولونگ نے اے آر رحمان کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ علی پر سنگر میشا شفیع، جو کہ اداکارہ صبا حمید کی بیٹی ہیں، کی طرف سے زیادتی کے الزامات بھی لگا ئے گئے، جو کہ علی نے بے بنیاد قرار دیئے۔ لیکن حقیقت ابھی تک سامنے نہیں آئی۔ علی اور انکی بیوی کوایک بار اغواء بھی کیا گیا تھا لیکن پیسے لیکر چھوڑ دیا گیا، مجرم کا آج تک پتہ نہیں چل پایا۔
تاریخ پیدائش اور بُرج
آئیے ذرا علی ظفر کی تاریخ پیدائش پر غور کرتے ہیں اور ان کی شخصیت کا حال جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔
تاریخ پیدائش: 18 مئی 1980 (عمر 37 سال)۔ مقام: لاہور
تاریخ پیدائش کے مطابق انکا برج ثور ہے۔ برج ثور کے لوگوں میں بے شمار خوبیاں موجودہوتی ہیں جیسا کہ صبر، محنت، ذمہ داری، اور مستقل مزاجی۔ انکی تمام خوبیاں قابل تعریف ہیں لیکن یہ لوگ ذرا سا بھی سمجھوتہ نہیں کرتے۔ اپنے پیاروں کو کسی کے ساتھ دیکھ نہیں پاتے، اسکی وجہ سے انھیں مسائل کا سامنا بھی کرنا پڑتا ہے۔ کیوں نہ یہ عادت بدل دی جائے تاکہ سب ٹھیک رہے۔
علی ظفر میں یہ تمام خصوصیات واضح طور پر دیکھی جا سکتی ہیں۔

 

لیڈی گاگا کا بُرج
امریکی گلوکارہ جو دنیا بھر میں مشہور ہیں۔ اسکے علاوہ یہ اپنی حرکات و سکنات کی وجہ سے بھی لوگوں کی نظروں میں رہتی ہیں۔ لیڈی گاگا اپنے نت نئے اور عجیب و غریب کپڑوں کی وجہ سے کچھ لوگوں کی پسندیدہ ہیں تو وہی کچھ لوگ انکی بے باکی اور انداز کو بالکل پسند نہیں کرتے۔ لیکن ان صاحبہ پر لوگوں کی باتوں کا کچھ اثر نہیں ہوتا۔ الٹا ان کا کہنا ہے کہ اگر آپکی پرچھائی نہیں ہے تو اسکا مطلب ہے آپ روشنی میں کبھی آئے ہی نہیں۔ حد تو اس وقت ہوئی جب میڈم نے گوشت سے بنا ہوا لباس پہن کر ایک فنکشن اٹینڈ کیا۔ جی جی گوشت سے بنا ہوا سوٹ۔۔۔ یہ نہ تو کبھی کسی نے سنا اور نہ ہی دیکھا۔ لیکن لیڈی گا گا نے اپنا یہ شوق بھی پورا کیا۔
ان کا خاندان امیر نہیں تھا اور انکے والدین روزانہ بارہ گھنٹے کام کرتے تھے۔ مشہور ہونے سے پہلے لیڈی گاگا ایک انتہائی سستے گھر میں رہتی تھیں اور ایک سال تک انتہائی سستا اور غیر معیاری کھانا کھاتی رہیں۔ البتہ وہ مطالعہ کی شوقین تھیں۔ 19 سال کی عمر میں انہیں زیادتی کا نشانہ بنایا گیا، جس کی وجہ سے وہ ذہنی مریض بھی بن گئیں۔ اس صورتحال سے باہر نکلنے میں انہیں فیملی، دوستوں اور ڈاکٹروں کی بہت سپورٹ حاصل رہی۔
وہ شروع سے مائیکل جیکسن اور میڈونا سے متاثر ہیں۔ پیانو کی ماسٹر ہیں انھوں نے چار سال کی عمر میں ہی سیکھ لیا تھا، اور پیانو سے ہی انہیں گانے کا شوق پیدا ہوا۔ ہماری طرح انہیں بھی بگز بنی خرگوش کے کارٹون انتہائی پسند ہیں۔ آج بھی دیکھنے کا موقع مل جائے تو ضرور دیکھتی ہیں۔ یہ لکھتی بھی اچھا ہیں اب تک بہت سے گلوکاروں کیلئے گانے لکھ چکی ہیں۔ کھانا بھی بہت اچھا بناتی ہیں۔ یہ بندی اپنے مداحوں سے بہت محبت کرتی ہیں ایک بار انھوں نے اپنے مداحوں کیلئے 1000$ کا پیزا بھی خریدا۔
تاریخ پیدائش اور بُرج
آئیے ذرا لیڈی گاگا کی تاریخ پیدائش پر غور کرتے ہیں اور ان کی شخصیت کا حال جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔
تاریخ پیدائش: 28 مارچ 1986 (عمر 32 سال)۔ مقام: نیویارک امریکہ
تاریخ پیدائش کے مطابق انکا برج حمل ہے۔ برج حمل کے لوگوں میں ہمت، بہادری اور جوش بھرا ہوتا ہے۔ یہ لوگ پر امید رہتے ہیں، چاہے حالات کیسے بھی ہوں۔ لیکن جو چیز انکے لیے بار بار مصیبت بنتی ہے وہ انکا غصہ ہے۔اگر یہ خود پرقابو پا لیں تو انکے راستے ہموار ہوسکتے ہیں۔
لیڈی گاگا میں یہ تمام خصوصیات واضح طور پر دیکھی جا سکتی ہیں۔


اپنے تاثرات بیان کریں !